Ser man på..

Kände helt plötsligt för att skriva ett väldans inlägg i denna blogg! Hur som haver, sommaren är i full gång likaså jobbandet. Jobb jobb och åter jobb, vilket bidrar till pengar pengar och åter pengar. Hehe, kom plötsligt av mig med bloggandet visst. Men får försöka..yes, spenderade en helg tillsammans uppe i Örebro. En hejdundrande helg vill jag nog påstå, lite utav varje blev det. En super utekväll hade vi, trevlig uteserveringskväll, shopping och galenskaper! Shoppandet blev dock lite lidande av vårt hårda festande på fredagskvällen där men var verkligen värt det. Vi som kommer från landet är inte så särskilt vana med musik av den bättre varianten på vår nattklubb, utan brukar bli dem där av lite sämre sort. Som I just had sex, oa hela natten och så vidare. Så det blev en höjdare för oss att få höra lite remixade låtar med lite klass. Riktigt lyckat må jag säga. Och efter det här förfrånansvärda? inlägg, vill jag faktiskt medla till min andra kompanjoner att jag skulle vilja se ett(fler kan funka) inlägg utav er vardera. Tack gärna! Slänger in en bild från sköna Örebro. Ha det super mina gosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0